وعده های جدید وزیر نیرو
وعده های جدید وزیر نیرو
در سال آخر دولت روحانی ضمن افزایش انتقادات اصولگرایان و مخالفان دولت، وعده های دولتی ها افزایش می یابد.

به گزارش نبض انرژی، در سال آخر دولت هم انتقادات مخالفان و هم وعده های دولتی ها زیاد میشود. وزیر نیرو ضمن بازدید از ایرنا وعده هایی داد. طبق وعده‌ وزارت نیرو به هموطنان، تا پایان سال ۲۵۰ پروژه بزرگ آب و برق در همه استان‌های کشور با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان از منابع دولتی، داخلی و سرمایه‌گذاری‌های مستقیم بخش خصوصی به ثمر خواهد رسید.

تاکنون ۵۳ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان افتتاح شده و ۱۹۷ پروژه دیگر با سرمایه‌گذاری ۳۵ هزار و ۲۷۵ میلیارد تومان تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

۲۰۰ پروژه از این مجموع ساخت و سازی و ۵۰ پروژه دیگر ساز و کاری اعم از اصلاح روش‌ها، تدوین رویه‌ها و کارهای نرم افزاری است که از یک‌سو تسهیل‌گر اجرای پروژه‌های ساخت و سازی هستند و از سوی دیگر کاهش هزینه‌های اجرای آنها، سرعت دادن به خدمات‌رسانی و کوتاه شدن زمان ارائه خدمات، تسهیل مراجعات مردم و پایداری عرضه آب و برق مطمئن به بخش‌های مختلف کشور را به دنبال خواهد داشت.

تاکنون ۳ پروژه از مجموع پروژه‌های ساز و کاری افتتاح شده که یکی از آنها سامانه بیمه مشترکان است که از امسال بویژه در بخش خانگی، مشترکانی که ناشی از نوسانات برق و برخی خرابی‌ها و اتفاق‌ها وسایل برقی آنها آسیب می‌بیند به‌صورت برخط از طریق تلفن همراه می‌توانند نسبت به تکمیل پرونده و ادعای خسارت اقدام کنند و شرکت‌های بیمه طرف قرارداد توانیر برابر ضوابط نسبت به بازپرداخت خسارات اقدام می‌کنند.