انتقال ۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی
انتقال ۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی
معاون عملیاتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه شمال گفت: خطوط لوله و مخابرات نفت این منطقه در سال ۹۸، ۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی را به استان‌های مازندران و گلستان وارد کرد.
معاون عملیاتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران – منطقه شمال گفت: خطوط لوله و مخابرات نفت این منطقه در سال ۹۸، ۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی را به استان‌های مازندران و گلستان وارد کرد.
به گزارش نبض انرژی، شیرافکن قربانی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی مراکز انتقال نفت، تأسیسات و فشارشکن‌های تابع منطقه برای تأمین سوخت مورد نیاز مردم بر اهمیت تداوم و استمرار این فرآیند انتقال برای فراهم شدن آسایش مردم تأکید کرد.
وی با اشاره به انتقال ۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی با استفاده از خط لوله ۱۶ / ۱۲ اینچ ری – ساری و خط لوله ۱۰ و ۸ اینچ استان گلستان در سال ۹۸، افزود: در این مدت بیش از ۱۸۰ میلیون لیتر نفت خام نیز از طریق خط لوله ۳۲ اینچ نکا – ری و بالعکس منتقل شد.
قربانی با اشاره به مسافرپذیر بودن منطقه شمال گفت: اگرچه در ماه پایانی سال گذشته به دنبال کاهش شدید سفرها مصرف بنزین با افت محسوس نسبت به سال‌های گذشته و حتی ماه‌های عادی مواجه شد، اما با تمهیدات اندیشیده شده در حوزه مدیریت منطقه، آمادگی لازم برای تامین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز این منطقه وجود دارد.
معاون عملیاتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران – منطقه شمال، فعالیت کارکنان در مراکز عملیاتی تابع این منطقه را در هفته‌ها و ماه‌های اخیر با وجود شیوع جهانی ویروس کووید ۱۹ عادی توصیف و تصریح کرد: با کوشش و همدلی، هیچ خللی در انتقال فرآورده‌های نفتی منطقه به‌وجود نخواهد آمد.
منبع: شانا