دستگاه های اجرایی برای پرداخت هزینه آب و برق مکلف شدند
دستگاه های اجرایی برای پرداخت هزینه آب و برق مکلف شدند
براساس لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو مجوز داده شده تا همچنان هزینه آب و برق دستگاه‌های اجرایی را براساس قیمت تمام شده دریافت کنند.

به گزارش نبض انرژی، برپایه بند«و»  تبصره ۱۵ لایحه بودجه سال آینده کل کشور تاکید شد: به منظور فرهنگسازی و مدیریت مصرف آب، شرکتهای تابعه و وابسته به وزارت نیرو مکلفند تعرفه بهای آب مصرفی همه دستگاههای اجرائی مندرج درماده( ٢٩ ) قانون برنامه ششم توسعه را معادل قیمت تمام‌شده دریافت کنند.

این بند تاکید دارد:مدارس، کتابخانه‌های عمومی و بیمارستانهای دولتی در صورت مصرف بالاتر از الگوی مصرف، مشمول حکم این بند هستند.

وزیر نیرو گفت: بحران کم‌آبی با مدیریت صحیح، اهتمام همه بخش‌های دخیل و همکاری مردم در کشور قابل حل است و تصریح کرد،مشکل کم آبی می‌تواند با مدیریت و برقراری تعادل بین تولید و تقاضا رفع شود.

اردکانیان اضافه کرد: براساس این امر،اهتمام جدی نسبت به برنامه ریزی همه جانبه از سوی نهادهای زیرمجموعه وزارت نیرو در تمام مناطق کشور ضروری است.

به گفته وی، استفاده از نیروی انسانی کارآمد و متعهد از جمله مهمترین مواردی است که در نهادهای زیرمجموعه وزارت نیرو باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر نیرو سطح تماس نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه را با مردم بسیار گسترده عنوان کرد و افزود: این ارتباط وسیع مسوولیت ما را در ارائه خدمات بهتر خطیرتر می کند.