۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کهریزک کشف شد
۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کهریزک کشف شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس آگاهی جنوب تهران از ۲ انبار در کهریزک و شور آباد کشف شد.

به گزارش نبض انرژی، احمد جعفری نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی جنوب استان تهران طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۲۹ و ۳۰ مردادماه) بر اساس برخی گزارشات مردمی و تحقیقات محلی ۲ انبار ذخیره گازوییل قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در جریان این کشفیات چهار نفر بازداشت شده اند، افزود: ۵۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق از انباری در کهریزک و ۴۵ هزار لیتر نیز در انباری در شورآباد کشف شد که هم اکنون پرونده در حال بررسی است.

جعفری نسب با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و پلیس انجام می‌گیرد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گیری در جنوب پایتخت که شاهراه ۱۸ استان جنوبی کشور است و همچنین وجود فرودگاه امام خمینی(ره) تبدیل به بزرگترین محل بارانداز کالا در کشور شده است.