رسیدگی به امور جانباختگان حادثه خط انتقال گاز همراه نفت
رسیدگی به امور جانباختگان حادثه خط انتقال گاز همراه نفت
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: پیگیری کامل درمان مجروحان و رسیدگی به امور جانباختگان حادثه آتش‌سوزی خط لوله ۲۰ اینچ گاز ورودی ان‌جی‌ال 800 در دستور کار قرار گرفت

به گزارش نبض انرژی، پیام احمد محمدی خطاب به به خانواده‌های درگذشتگان حادثه آتش‌سوزی خط لوله ۲۰ اینچ گاز ورودی ان‌جی‌ال 800 واقع د ابتدای جاده اهواز-ماهشهر به شرح زیر است:

«با نهایت تاسف خط لوله ۲۰ اینچ انتقال گاز این شرکت صبح امروز پنجشنبه (۲۳ اسفندماه) در حوالی اهواز دچار  آتش سوزی شد که تلفات و آسیب‌هایی را در پی داشت.

متاسفانه در این حادثه ۴ تن از هموطنان جان خود را از دست دادند و ۵ نفر که دچار سوختگی و مصدومیت شدند، تحت درمان و مراقبت هستند.

ضمن اعلام مراتب تسلیت و همدردی با خانواده‌های درگذشتگان و آرزوی سلامت و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، به اطلاع می‌رساند: به درخواست اینجانب و تاکید وزیر محترم نفت، پیگیری کامل درمان مجروحان، همراهی و همدردی با بازماندگان و رسیدگی به امور جانباختگان این حادثه در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

لازم می‌دانم از حسن همکاری مردم، دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌هایی که از بدو وقوع حادثه با هماهنگی و همدلی سعی در امدادرسانی و کمک به کاهش آسیب‌ها و کنترل ابعاد این حادثه داشته‌اند، صمیمانه قدردانی کنم.

انتظار می‌رود با توجه به نزدیکی محل حادثه با بزرگراه، همکاری مردم با نیروهای عملیاتی و عوامل ایمنی تداوم داشته، برای سلامت عاجل مجروحان نیز دعا بفرمایند.

این شرکت همزمان با کنترل عملیات و مهار آتش نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه و عادی‌سازی مسیر مواصلاتی، اقدام و همزمان تیم ویژه‌ای را مامور رسیدگی و پیگیری درمان مجروحان کرد. در ضمن برنامه‌ریزی به‌منظور تعمیر و ترمیم خط لوله با رعایت کامل اصول ایمنی در دستور کار قرار گرفته است که گزارش این بخش از عملیات متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

  • منبع خبر : شرکت ملی نفت خیز منطقه جنوب