جايگاه نخست پتروشيمي بندرامام در  حجم توليد صنعت پتروشيمي كشور
جايگاه نخست پتروشيمي بندرامام در  حجم توليد صنعت پتروشيمي كشور
در ده ماهه نخست سال 97 شركت سهامي پتروشيمي بندرامام، در جايگاه نخست حجم توليدات محصولات پتروشيميايي صنايع پتروشيمي كشور قرار گرفت.

به گزارش نبض انرژی، از روابط عمومی شركت سهامي پتروشيمي بندرامام، این شرکت  با تكيه بر دانش و توانمندي كارشناسان و متخصصان داخلي خود و با سرلوحه قرار دادن شعار شركتي پويا با تكيه بر قانون‌مداري، خرد ورزي و مشاركت عمومي ضمن حمايت از كالاي ايراني، توانست باكسب جايگاه نخست توليد صنايع پتروشيمي كشور افتخاري ديگر را در كارنامه خود ثبت کند.
بر اساس گزارش مديريت برنامه ريزي و توسعه شركت ملي صنايع پتروشيمي كه بصورت ماهيانه منتشر مي‌شود، شركت سهامي پتروشيمي بندرامام با توليد بيش از 4 ميليون و 180 هزار تن انواع محصولات پتروشيميايي،  در مجموع با دستيابي به رقم ٩/٣٣ درصد  از کل تولیدات صنعت پتروشيمي كشور به لحاظ حجم تولید در رتبه نخست قرارگیرد .
شايان ذكر است شركت سهامي پتروشيمي بندرامام با استفاده از خوراك ميعانات گازي، نفتا، متانول و نمك استحصالي از آب دريا و توليد انواع محصولات پايه‌اي و اصلي همچنين توليد پليمرهاي با ارزش افزوده بالا و كيفيت مطلوب جهت استفاده صنايع پايين دستي همواره بعنوان يكي از صنايع پيشتاز در عرصه پتروشيمي كشور مطرح است.

  • منبع خبر : سهام انرژی