افتتاح چند طرح عمرانی به ارزش 7000 میلیارد ریال در کرمان
افتتاح چند طرح عمرانی به ارزش 7000 میلیارد ریال در کرمان
معاون اول رئیس جمهوری در سفر به استان کرمان طرح های گاز رسانی، برق رسانی و آبرسانی، به ارزش هفت هزار میلیارد ریال را به طور همزمان افتتاح کرد.

به گزارش نبض انرژی،اسحاق جهانگیری، در آغاز سفری دو روزه به استان کرمان در فرودگاه شهرستان جیرفت گفت: استان کرمان از استانهای مهم معدنی و صنعتی کشور است که باید نقش تاثیرگذار خود را در اقتصاد ملی ایفا کند.

جهانگیری با اشاره به تلاش دولت برای حل مشکل کم آبی استان کرمان گفت برای توسعه جنوب استان کرمان هم برنامه های خوبی داریم که اجرایی خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهوری در سفر به استان کرمان طرح های گاز رسانی، برق رسانی و آبرسانی، به ارزش هفت هزار میلیارد ریال را به طور همزمان افتتاح کرد.

معاون اول رئیس جمهور گفت برخلاف ادعای امریکا که ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را نخواهد دید جشن 40 سالگی انقلاب را با شکوه هرچه تمامتر برگزار می کنیم.

جهانگیری هم اکنون برای دیدار با مردم خونگرم و انقلابی جیرفت به  مسجد حضرت رقیه (س)این شهر رفته است. دیدار با خانواده یک شهید و افتتاح دو طرح بزرگ گازرسانی و برق رسانی به چند شهر در استان کرمان و افتتاح طرح آبرسانی به شهر جبالبارز جیرفت از دیگر برنامه های عصر امروز(دوشنبه) جهانگیری در سفر به جنوب استان کرمان است.
حضور در مراسم افتتاح چند طرح بزرگ صنعتی در بردسیر و کرمان و شرکت در نخستین مجمع ملی جوانان کشور از برنامه کاری روز دوم جهانگیری است.
مجمع ملی جوانان با حضور 240 جوان از سراسر کشور در قالب پنل ها، کمیسیون های تخصصی، و همایش اصلی برگزار و همزمان انتخابات هیات رئیسه مجمع هم انجام خواهد شد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: طرح گازرسانی به 78 روستا و شهرک صنعتی جنوب کرمان با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال، زمینه بهره مندی مردم جنوب و شرق استان از نعمت گاز را فراهم ساخت.
یحیی کمالی پور افزود: همچنین پست های برق جنوب و غرب استان شامل شهرستان های جیرفت، کهنوج و بافت با اعتبار یکهزار و 780 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: افتتاح طرح آب رسانی و تأمین آب شهر جبالبارز با اعتبار 220 میلیارد ریال از دیگر طرحهایی بود که توسط معاون اول رئیس جمهوری در جنوب استان کرمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.