اصلاح مصوبه طرح گازرسانی به سیستان و بلوچستان 
اصلاح مصوبه طرح گازرسانی به سیستان و بلوچستان 
اصلاح مصوبه طرح گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان با هدف افزایش تعداد خانوارهای برخوردار از گاز از ۳۰۰ هزار به ۷۰۰ هزار خانوار در پنج شهرستان، امروز در نشست شورای اقتصاد تصویب شد.

به گزارش نبض انرژی ، نشست پایانی شورای اقتصاد در سال ۹۷ امروز به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.

معاون اول رئیس جمهوری در این نشست با اشاره به مشکلات اقتصادی سال ۹۷ گفت: آمریکایی‌ها فشار سنگینی را به‌منظور فروپاشی اقتصاد کشور بر بخش‌های اصلی اقتصاد نظیر بخش نفت و حمل‌ونقل وارد کردند، اما به فضل الهی این اتفاق رخ نداد و ما توانستیم با برنامه‌ریزی، تلاش و ایستادگی مردم فشارها را پشت سر گذاریم.

وی با بیان اینکه مردم امسال با مسائل و گرفتاری‌های جدی روبه‌رو شدند، تصریح کرد: با وجود سختی‌های معیشتی که بر مردم تحمیل شد، توانستیم امسال را نیز با موفقیت به پایان برسانیم و امیدوارم با تلاش و همت مسئولان بتوانیم مشکلات مردم را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

جهانگیری همچنین با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دولت بتواند در سال ۹۸ وضع اقتصادی کشور را بهبود بخشد، از اعضای شورای اقتصاد و اعضای اقتصادی دولت که بار اصلی مدیریت فضای دشوار کنونی بر دوش آنهاست، قدردانی کرد.

در این نشست که وزیران نفت، نیرو، جهاد کشاورزی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری نیز حضور داشتند درخواست‌های برخی دستگاه‌های اجرایی مطرح و پس از بحث و تبادل‌نظر تصمیم‌های لازم گرفته شد.

اصلاح مصوبه شورای اقتصاد درباره موضوع طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت از میدان‌های در حال بهره‌برداری و اصلاح مصوبه طرح گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان با هدف افزایش تعداد خانوارهای برخوردار از گاز از ۳۰۰ هزار به ۷۰۰ هزار خانوار در پنج شهرستان از درخواست‌های وزارت نفت بود که در این نشست تصویب شد.

 

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهوری